The Anonymous Me (- -,)

Anonymous is better than Famous =)

Alangkah penatnya, bila terjaga diwaktu pagi, dimana semalamnya baru lepas jawab test csc134 yg agak mudah sedangkan aku berpinar-pinar kepala ini menghafal segala macam tetapi yang keluar semua yang simple2 sahaja. Maklumlah study last minute, malam test, petang baru study, GENTLE X?(Dont Try this at HOME)

Back to the topic, haaaa, dah laa dgn air cipot2 jew ada. mandi pon cam ala kadar jew, then nk pegi bengkel csc tu, ingatkan ade lah dapat hint sket for final an from lecturer Uitm tuu, tapi siket pon tade. HAMPA HATI INI =P. tapi tidak mengapa, atleast ada jgak laaa sumting yg ak dapat an mcm teknik nak jwab soalan pe semua tu lah.  Yg pling merisaukan skang, ade 1 chapter agi ktorg lom blaja nih, lagi 2 minggu dah nk exam dah, perghhh dah laaa CSC134 nih 2nd paper, serious FREAK owhh!aduhai..

The important things is, I'LL TRY MY BESTT! :)

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Selayang, Selangor, Malaysia
Saya naim, anda boleh panggil saya syakir. Namun begitu, terdapat pencangahan pendapat bahawasanya nama saya Adam. Tatkala, nama saya yang asalnya Naim Syakir.Ini mungkin disebabkan cuaca yang yang kurang baik dan sentiasa mendung barangkali, ada juga yang menggelarku kudin(huh!?). Selayang itu merupakan tempat Na'im Syakir dibesarkan dan pada tanggal 15 Januari dia telah mula berjinak-jinak untuk menjadi seorang manusia. Meskipun begitu, pada masa ini masih muda lagi baginya untuk mentafsir apakah ertinya kehidupan didunia ini. Dengan adanya pelbagai rintangan dan halangan yang ditempuhi sama ada pahit mahupun manis, Sedikit sebanyak telah mengajarnya untuk menempuhi hidup didunia ini. Menjadi seorang yang tidak ramai kawan tetapi ramai kawan yang boleh dipercayai adalah sifat semulajadinya.Jadi tidak hairanlah, kalau sesetengah orang memandang dirinya sebagai sombong atau berlagak kerana dia percaya, bukan semua manusia pada masa ini boleh dipercayai. Prinsip "Don't Let The Situation Controls You" telah menjadi titik tolak dia menjadi seorang manusia bernama Na'im Syakir B. Abdul Majid.

MUSIC


"Fall of Refugees" by Underraging Sea
It's all a lie
They tell you that
You have to fight
It's all a lie
Option only for you
To rise...
These day life is a game that
You have to play These day rolling dice is
Your fate
Living in the world
Nothing much when you feed lie...
Rolling the dice
When you feel like unguided
Leaf as a shield
Rock as a gun
When they come
You have to run....
Help me, god
Help me, god
Help me, god
Help them, god
Help them, god
Help them, god
Help them, god....
Look at the star
I wonder why they so far
Look at the star
I wonder why they so far...

Followers

Total Pageviews