The Anonymous Me (- -,)

Anonymous is better than Famous =)

fuhhhh...FUHHHHHHHH!

itu yang mampu aku cakap. Setelah dua hari berturut-turut, kapla aku bgai nak pecah menghafal itu ini itu ini. Mana idaknyer, dengan test lah, listening test arab nyer, reading test arab lah, nak menghafal lagi utk test. NOW, I'M RELIEVED FOR A WHILE.

btw, thx to anas lutfi for giving me such a goooood tips for CSC 134 TEST, hopefully, dapat A lah kan, tapi saya tahu, saya tidak dpat punya..
HUHUHU

Tadi time test CSC ak keluar awal lagi, again and again. Aku gemar keluar awal, lagi lama duduk dlm exam hall, lagi kusut kapla aku. Then after test, kedengaran sayup-sayup bunyi riuh rendah dengan muzik di student centre, lalu ku menjengah melihat, rupanya kawannn aku tgh practice. HAAAA bru aku teringat, rupanya kawan aku, si Naqib nih akan perform untuk Unikop Science Dinner. sooo, tadi gy lah lepak japp dengar band dy, Underraging Sea practice...SERIOUS SHITTT COOL gle kott lagu dorg, meromanng bulu den bila dy nyanyi HAHAHA!

okayylahh, sampai sini jela penulisan ku ini.

BABAI!=)

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Selayang, Selangor, Malaysia
Saya naim, anda boleh panggil saya syakir. Namun begitu, terdapat pencangahan pendapat bahawasanya nama saya Adam. Tatkala, nama saya yang asalnya Naim Syakir.Ini mungkin disebabkan cuaca yang yang kurang baik dan sentiasa mendung barangkali, ada juga yang menggelarku kudin(huh!?). Selayang itu merupakan tempat Na'im Syakir dibesarkan dan pada tanggal 15 Januari dia telah mula berjinak-jinak untuk menjadi seorang manusia. Meskipun begitu, pada masa ini masih muda lagi baginya untuk mentafsir apakah ertinya kehidupan didunia ini. Dengan adanya pelbagai rintangan dan halangan yang ditempuhi sama ada pahit mahupun manis, Sedikit sebanyak telah mengajarnya untuk menempuhi hidup didunia ini. Menjadi seorang yang tidak ramai kawan tetapi ramai kawan yang boleh dipercayai adalah sifat semulajadinya.Jadi tidak hairanlah, kalau sesetengah orang memandang dirinya sebagai sombong atau berlagak kerana dia percaya, bukan semua manusia pada masa ini boleh dipercayai. Prinsip "Don't Let The Situation Controls You" telah menjadi titik tolak dia menjadi seorang manusia bernama Na'im Syakir B. Abdul Majid.

MUSIC


"Fall of Refugees" by Underraging Sea
It's all a lie
They tell you that
You have to fight
It's all a lie
Option only for you
To rise...
These day life is a game that
You have to play These day rolling dice is
Your fate
Living in the world
Nothing much when you feed lie...
Rolling the dice
When you feel like unguided
Leaf as a shield
Rock as a gun
When they come
You have to run....
Help me, god
Help me, god
Help me, god
Help them, god
Help them, god
Help them, god
Help them, god....
Look at the star
I wonder why they so far
Look at the star
I wonder why they so far...

Followers

Total Pageviews