The Anonymous Me (- -,)

Anonymous is better than Famous =)

Wahhh, tidak sia-sia masa mula2 sem nih aku tukar course taekwondo drpd drama.  To apek and a'an, no offense k, sbb aku betray korg ;pp...walaupun mase time test td, cm agak2 kabot jeww aku ngan member2 aku wat step for kicking and self defence, but still dpat A+.HEHEHE.  Ini semua gara-gara telinga aku cam xfunction sgt mse instructor(afiq) bagi command...HAHAHA, supposely, aku kne wat front kick 3 kali belah kanan and kiri, tp aku wat 2 kali jeww...time tuu mcm dah messed up gle, muke ak cm dah cuak2 gakk ann..dalam hati aku berkata, "ko pehal kabut sgt nih naimmmm??"..-_-"

Tapi seb baek lahh, Sir Adam tuu okayy dye suroh wat balek semula, tp time tuu ak cm dah cuak2 sket, confident level loww dahh...yelaa orang tgk pe sumee, pstuu wat cm melalut2 jew ann..
ble dah abes kicking part, msuk plak self defence..aku partner dgn eykal, mule2 nmpk cm okayy...tp tgk2 aku jd lameeee gak, supeeeeer duperrr nervoooouss~HAHAHA..Ape yang penting skang, what is DONE is have been DONE, yang penting dpat A+ ;pp

k laahh, smp disini shaja lah..bubye
and thx for those who wish my birthdayyy...=]

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Selayang, Selangor, Malaysia
Saya naim, anda boleh panggil saya syakir. Namun begitu, terdapat pencangahan pendapat bahawasanya nama saya Adam. Tatkala, nama saya yang asalnya Naim Syakir.Ini mungkin disebabkan cuaca yang yang kurang baik dan sentiasa mendung barangkali, ada juga yang menggelarku kudin(huh!?). Selayang itu merupakan tempat Na'im Syakir dibesarkan dan pada tanggal 15 Januari dia telah mula berjinak-jinak untuk menjadi seorang manusia. Meskipun begitu, pada masa ini masih muda lagi baginya untuk mentafsir apakah ertinya kehidupan didunia ini. Dengan adanya pelbagai rintangan dan halangan yang ditempuhi sama ada pahit mahupun manis, Sedikit sebanyak telah mengajarnya untuk menempuhi hidup didunia ini. Menjadi seorang yang tidak ramai kawan tetapi ramai kawan yang boleh dipercayai adalah sifat semulajadinya.Jadi tidak hairanlah, kalau sesetengah orang memandang dirinya sebagai sombong atau berlagak kerana dia percaya, bukan semua manusia pada masa ini boleh dipercayai. Prinsip "Don't Let The Situation Controls You" telah menjadi titik tolak dia menjadi seorang manusia bernama Na'im Syakir B. Abdul Majid.

MUSIC


"Fall of Refugees" by Underraging Sea
It's all a lie
They tell you that
You have to fight
It's all a lie
Option only for you
To rise...
These day life is a game that
You have to play These day rolling dice is
Your fate
Living in the world
Nothing much when you feed lie...
Rolling the dice
When you feel like unguided
Leaf as a shield
Rock as a gun
When they come
You have to run....
Help me, god
Help me, god
Help me, god
Help them, god
Help them, god
Help them, god
Help them, god....
Look at the star
I wonder why they so far
Look at the star
I wonder why they so far...

Followers

Total Pageviews